Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin 4DSR
#1
Exclamation 
§1 Wymagania rekrutacyjne

  1. Brak przynależności do innej grupy Arma3
  2. Wiek 17+
  3. Nick na forum taki sam jak w grze.
  4. Sprawnie działający mikrofon.
  5. Sprawnie działające słuchawki.
  6. TeamSpeak3 client
    • arma4dsr.pl (srv.arma4dsr.pl:9995 lub 188.165.227.177:9995)
    • zapasowy: f3f.voice24.pl
  7. Zapoznanie się z regulaminami:
    • Dywizja Arma3
  8. Oryginalna kopia gry Arma3
  9. Zachowanie zgodne z Savoir-vivre.
  10. Rejestracja na forum 4DSR
§2 Postępowanie rekrutacyjne (etapy)

      1. Po zapoznaniu się z regulaminem 4DSR gracz składa podanie odpowiednim dziale na forum zgodnie z zawartym wzorem.
      2. Po otrzymaniu odzewu pod swoim podaniem gracz ma 7 dni na stawienie sie do rozmowy rekrutacyjnej.
      3. W przypadku niestawienia się na rozmowę rekrutacyjna podanie zostaje odrzucone.
      4. Rozmowa zostaje przeprowadzana na TeamSpeak'u 4DSR.
      5. Po uzyskaniu statusu rekruta gracz ma 14 dni na pobranie modyfikacji i stawienie się na szkolenie z podstaw Arma3, TFAR oraz ACE3.
      6. W przypadku niestawienia się na szkolenie podstawowe w wyznaczonym terminie, okres rekrutacyjny zostaje przerwany a gracz wydalony z 4DSR.


§3 Obowiązki rekruta

  1. Dołączenie do grupy Steam:
    • 4 Dywizja Szybkiego Reagowania,
  2. Aktywność na misjach i szkoleniach.
  3. Udział w Manewrach przynajmniej raz w miesiącu.
  4. Lojalność wobec wszystkich członków 4DSR.


§4 Szkolenia

  1. Zapisy, terminy szkoleń znajdziecie w aktualnościach na naszej stronie bądź w grupie steam
  2. Każdy żołnierz, aby wziąć udział w misji specjalnej musi odbyć szkolenie podstawowe,
  3. Do prowadzenia szkoleń upoważnieni są wyłącznie oficerowie 4DSR.
  4. Gdy instruktor mówi:
    • wszyscy przerywają swoje rozmowy i zaczynają go słuchać,
    • nie przerywamy instruktorowi, czekamy aż skończy swoją wypowiedź,
    • instruktor ma prawo przerwać czyjąś wypowiedź, nigdy odwrotnie,
    • instruktor ma prawo wyrzucić osobę niesubordynowaną z serwera A3 i TS3
  5. Kierowcami oraz pilotami w trakcie szkolenia są żołnierze z Przydziału Wojskowego.
  6.  Obowiązki żołnierza na szkoleniu:
    • Wykonywać polecenia instruktora i żadnych innych niż nakazane
    • Każdorazowe opuszczenie i przybycie do grupy szkolącej poprzedzić meldunkiem.
    • Dołączenie w czasie rozpoczętego szkolenia poprzedzić podejściem do instruktora z zapytaniem o pozwolenie dołączenia do szkoleniu.
    • Nie oddalać się z miejsca wyznaczonego przez instruktora.
    • Znać warunki bezpieczeństwa podczas strzelania.
    • Zachowywać się w sposób ogólnie przyjęty przez 4DSR.
    • Pobieranie uzbrojenia na sygnał instruktora.
  7. Prawa żołnierza na szkoleniu:
    • Zadawania pytań i sugestii na wyraźny sygnał instruktora.
    • Prowadzić rozmowy w miejscach gdzie nie ma oficerów i instruktorów lub za ich zgodą w ich obecności.


§5 Misje

  1. Przed misją:
    • Do misji mogą dołączyć tylko żołnierze po przejściu podstawowego szkolenia.
    • Zbiórka na misje odbywa się 30 min przed godziną wyznaczającą start misji, ogólnie przyjętą na godz. 19.30.
    • O godzinie 19.45 dowódca misji wyznacza żołnierzy na odpowiednie sloty.
    • Jako pierwsi miejsca zajmują dowódcy.
    • Dowódcy dobierają sobie skład w zależności od potrzeb i dostępnych żołnierzy
      • zakazuje się samowolnego zajmowania slotów,
      • po zajęciu przydzielonego slotu, jeżeli jest się gotowym do gry - "greenujemy",
    • Misja rozpoczyna się punktualnie o wyznaczonej godzinie zazwyczaj wyznaczoną na 20.00
    • Poleca się zrestartować komputer.
    • Żołnierz sprawdza czy ma zaktualizowane mody.
    • Włączenie gry odbywa się poprzez włączenie odpowiedniego, wcześniej przygotowanego lunchera 4DSR
    • Zakazuje się używania przezwisk brzmiących inaczej niż nick w grze.
    • Zmiana aktywacji mikrofonu na Push-to-talk.
    • Zmiana głośników na słuchawki.
  2. W trakcie misji
    • Od momentu wejścia na serwer (lobby) milkną wszystkie rozmowy nie związane z misją.
    • Po wejściu do okna mapy przez pierwszych parę minut nikt nic nie mówi, każdy w tym czasie czyta Briffing,
      • w przypadku braku Briffingu słuchamy wypowiedzi Mission Maker'a,
      • następnie głos zabiera przydzielony dowódca
      • po zapoznaniu się z Briffingiem i mapą "Bluforujemy" swoją gotowość do podjęcia misji.
    • Po wejściu do gry żołnierze nie ruszają się, 
      • na sygnał admina/dowódcy ustawiają się w szeregu i czekają na pierwsze rozkazy.
    • Każdy przezbraja się pod swoją klasę żołnierza zgodnie z Doktryną 4DSR,
      • rozkaz przezbrojenia wydaje tylko dowódca,
      • przezbrojenie nie może trwać dłużej niż 2 min.
    • Dozwolone jest używanie białych granatów dymnych bez uprzedniego rozkazu dowódcy podczas ostrzału,
      • zabrania się używać granatów dymnych koloru innego niż biały bez rozkazu dowódcy.
    • Na radiu mówimy krótko i treściwie,
      • częstotliwości/kanały radia dla strony mogą znajdować się na mapie,
      • używając sygnałów dowodzenia (nie dotyczy rekrutów).
    • Gdy dowódca mówi: 
      • wszyscy przerywają swoje rozmowy i zaczynają go słuchać,
      • nie przerywamy dowódcy, czekamy aż skończy swoją wypowiedź,
      • dowódca ma prawo przerwać czyjąś wypowiedź, nigdy odwrotnie,
      • dowódca ma zawsze racje.
    • Misje rozgrywane są na kanale >>Misja<<
    • Szkolenia rozgrywane są na kanale >>Szkolenie<<
    • Żołnierz ma obowiązek:
      • Uważnie słuchać dowódcy podczas odprawy drużyn przed misja. 
      • Znać cel misji oraz swoje zadania,
      • Znać stan swojego wyposażenia,
      • Wykonywać polecenia nakazane przez wyższych przełożonych,
      • Nie oddalać się z miejsca wyznaczonego przez przełożonego,
      • Meldować każdorazowo czasowe opuszczenie i przybycie do grupy,
      • Znać swoje miejsce w szyku marszowym i rozwiniętym,
      • Nie wdawać się w dyskusję z graczami z innych klanów,
      • Sugestie manewrów podsuwać tylko na wyraźny sygnał dowódcy drużyny,
      • Ograniczać nadawanie środkami łączności bez wyraźnej komendy do nadawania (wykryte cele, stan amunicji itp.),
      • Podczas manewrów wiedzieć gdzie się znajduje dowódca,
      • Wczuć się w klimat rozgrywki oraz swojej postaci oraz zachowywać się role-playing'owo.
    • Żołnierz ma prawo:
      • Zapytania się o oddalenie w uzasadnionym celu.
      • Pytania swojego dowódcy w sprawach dotyczących misji gdy ten wydzieli czas na takie pytania.
      • Do przypominania dowódcy, gdy ten przed wyruszeniem zapomni o ważnym elemencie na misje.
  3. Po misji:
    • Zabrania się strzelania, rzucania granatów itp.
    • Na koniec zgodnie z tradycją klanu dowódcy przedstawiają debriffing, 
      • W trakcie przemowy dowódcy panuje cisza zgodnie z §5.2.i.
    • Po zakończeniu misji każdy klika przycisk >>Disconect<< / >>Rozłącz<<.
    • Już zupełnie na koniec: skargi, wnioski, zażalenia, uwagi do Mission Makera na przyszłość.
    • W tym momencie następuje rozluźnienie sytuacji, można zacząć OffTopic.


§6 Stopnie i awanse

  1. Dostępne stopnie w 4 Dywizji Szybkiego Reagowania dla:
członka:
  • Szeregowy
  • Starszy szeregowy
  • Kapral
  • Starszy kapral
  • Plutonowy
  • Sierżant
  • Starszy sierżant
  • Młodszy chorąży
  • Chorąży
  • Starszy chorąży
  • Starszy chorąży sztabowy
Instruktora
  • Podporucznik 
  • Porucznik
  • Kapitan 
Sztabu Dowodzenia
  • Major
  • Podpułkownik
  • Pułkownik 
  • Przyznane stopnie wojskowe można zobaczyć:
  • Wymagania do awansu na wyższy stopień:
    • Zakończony okres rekrutacyjny w 4DSR,
    • Posiadanie niższego stopnia od stopnia do którego się przystępuje,
    • Postawa godna żołnierza


§7 Kary

  1. Niesubordynacja na misjach i szkoleniach jak i nie stosowanie się do niniejszego regulaminu może grozić:
    • upomnieniem,
    • kick z serwer A3/TS3
    • zawieszeniem do brania udziału w misji i szkoleniach,
      • na dwie misje i szkolenia,
      • na czas nieokreślony, aż do poprawy zachowania.
    • odesłaniem do ośrodka szkoleniowego, szpitala bądź psychiatry wojskowego
    • wyrzuceniem z 4DSR


§8 Inne

  1. Lista obecności na misjach i szkoleniach:
  2. Zakazuje się zmiany nicków na TS3
    • pozwala się dodać po nicku informację np:
    • Kurczak | będę za 5 min
    • Knifcio | z psem
  3. Wszelkie zgrzyty pomiędzy członkami dywizji staracie się rozwiązywać miedzy sobą, w razie braku jakiegokolwiek porozumienia miedzy stronami kierować się do Sztabu Dowodzenia.
  4. Sztab Dowodzenia zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
  5. Każdy członek 4DSR ma obowiązek czytać rozkazy i aktualności na naszej stronie
  6. Sprawy nie uwzględnione w regulaminie będą rozpatrywane indywidualnie przez Sztab Dowodzenia.


Ja, żołnierz 4 Dywizji Szybkiego Reagowania oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem i przysięgam egzekwować go w sposób zdecydowany i stanowczy.
[Obrazek: baretka-staly_czlonek.png] [Obrazek: baretka-sztab-gold.png][Obrazek: baretka-Instruktor-gold.png][Obrazek: baretka-prawdziwy_zolnierz-Silver.png][Obrazek: baretka-mission_maker-silver.png][Obrazek: baretka-dowodzenie-Silver.png]
[Obrazek: baretka-strzelec-silver.png][Obrazek: baretka-celowniczy_KM-brown.png][Obrazek: baretka-celowniczy_RPG-brown.png] [Obrazek: baretka-pilot_smiglowca-brown.png][Obrazek: baretka-pilot_mysliwca-brown.png]
[Obrazek: baretka-sygnaly-silver.png][Obrazek: baretka-ukonczenie_manewrow-gold.png][Obrazek: baretka-medyk-silver.png]



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości